sobota, 12 września 2015

Zakynthos



Zakynthos

 

Najważniejszych chwil w życiu nie można zaplanować i takie właśnie okazały się moje tegoroczne    wakacje. Poznałam fantastycznych, charyzmatycznych ludzi i zwiedziłam miejsca, których nie         zapomnę do końca życia. Zakynthos to zupełnie inny świat, pełen barw, bujnej roślinności i                                                 przede wszystkim krystalicznie czystej wody.                                                                                                           

Ogromnie się cieszę, bo mama wykupiła mi już pobyt na cały okres wakacyjny 2016 właśnie w    Zakynthos i mam nadzieję, że wszystko pójdzie w dobrym kierunku i uda mi się wykorzystać tą  szansę. Do tego urokliwego miejsca nie tylko przyciąga mnie jego magia, ale również  pewna osoba, o której opowiem Wam już w grudniowym poście i umieszczę zdjęcia z wspólnie                                                spędzonych chwil - świąt Bożego Narodzenia.
























Koszula, T-shirt - Zara/Spodenki - Bershka/ Adidasy - Adidas Superstar/ Bikini - House/
Okulary przeciwsłoneczne - Ray-Ban



19 komentarzy:

  1. O matko ale pięknie <3
    Na pewno musiało być cieplutko :p
    pozdrawiam, zapraszam do mnie
    http://glamour-and-more.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Magicznie do tego jesteś piękna . ;)
    Pozdrawiam . ;)
    http://katjanakarolinaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Grecja jest taka cudowna <3 przepiękne zdjęcia! już Ci zazdroszczę przyszłych wakacji :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będzie jeszcze więcej zdjęć i poznacie kogoś bardzo wyjątkowego dla mnie :*

      Usuń
  4. Cześć . ;)
    Zostałaś nominowana do zabawy Liebster Blog Award. Szczegóły na moim blogu . ;)
    katjanakarolinaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne widoki, aż zaczęłam rozmyślać o moich przyszłych, a zarazem tak dalekich wakacjach! :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę warto, jeśli kierunek Grecja to tylko Zakynthos :*

      Usuń
  6. Piękne miejsce! Zazdroszczę może mi kiedyś uda się tam wybrać !

    Zapraszam do siebie
    marthellye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę takiej podróży! *o*
    Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna fotorelacja , cudowne miejsce :)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję - jedno z najbardziej magicznych i urokliwych miejsc na ziemi *.*

      Usuń
  9. Cudowne widoki, aż mam ochotę popływać i opalać się cały dzień :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam to miejsce naprawdę, szczgl na całkowity reset, ucieczkę od rzeczywistości :*

      Usuń
  10. It’s such a lovely and beautiful post! I’d like to say that I’ve been reading your blog for some time and I like your style of writing and the posts that you shares with us! Great job!

    Diana Cloudlet
    www.dianacloudlet.com

    OdpowiedzUsuń